torsdag 3 februari 2011

Ja, jag erkänner!

Dobra večer go' vänner!

Är precis pa väg till sängen och orkar därför inte krangla med att skriva "A", dvs A med en ring över. A alltsa. Pa mitt tangentbord maste man nämligen trycka ner trettiofyra tangenter samtidigt för att fixa till ett A (A med ringen alltsa) sa jag droppar det nu.

Ville bara säga hej och förklara att dagen har varit lang. Och ja, jag har syndat idag igen. Maste ta mig i skinnet och skärpa till mig. Fortsätter mitt GI-liv sa här kommer jag vara rund som en gögdris till pask. Det här med GI-bantning verkar för min del snarare handla om att maxa konhydratintaget till nya, oanade höjder. Jag har käkat pommes, brödbulle, muffins och nu senast ikväll en Bounty. Men vad ska man göra när man far en Bounty i present? Speciellt den goda varianten för finsmakare som mig - den med mörk choklad som väl inte är helt enkelt att fa tag i hemma i Sverige? Jag har i alla fall för mig att den inte finns överallt. Man maste ju passa pa!

Nu önskar jag natti natti!

Gute Nacht fran Leverkusen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar